Eventgames giver EDC Filtenborg uvurderlig branding og konkrete leads
EDC Filtenborg kører løbende Eventgames kampagner i Kosmorama Haderslev. Og det er der mange gode grunde til udtaler indehaver Ivan Filtenborg:
”Eventgames giver leads. Det er helt indiskutabelt. I foråret 2022 rullede spillet over biograflærredet 919 gange. 5.000 deltog, og vi har fået 2.500 nye modtagere af vores nyhedsbrev. Det er mange! Udover de konkrete leads har vi fået vores navn slået fast på en fed måde.”
”Vores spil opstod egentlig hos Bookascreen, som kom til mig med en rigtig god idé. De ville lave tv-programmet Hammerslag om til et spil. Og med min erfaring fra branchen, så endte spillet faktisk med at blive en kæmpe succes. Det er sjovt og inkluderende for deltageren, som pludselig bliver boligspecialist i sin egen by!”
Fakta:
Kampagne | 3 måneders kampagne i Kosmorama Haderslev |
Antal deltagere | ca. 5.000 |
E-mails til nyhedbrev | ca. 2.500 |
Overvejselse om hussalg | 5% (125 potentielle kunder) |
Antal kunder | 62 |