Eventgames-spil giver unik eksponering og skaffer leads
Som annoncør på eller udbyder af eventgames-spil opnår du optimal effekt på flere fronter, f.eks.:
- Du inddrager publikum aktivt i din markedsføring
- Du giver publikum en sjov oplevelse – med din virksomhed 100 % i centrum
- Din virksomhed fremstår som innovativ og nytænkende
- Din virksomheds logo kommer i front på lærredet/skærmen i forskellige sammenhænge og på deltagende spilleres smartphones
- Du kan opsamle leads i form af bl.a. e-mailadresser på deltagende spillere
Opfølgende effekt og leads
Spillene kan opsættes således, at deltagere, der efterfølgende lader sig registrere for at kunne være med i en senere præmielodtrækning, ved registrering automatisk modtager en e-mail med et indhold, som du i forvejen har defineret. På den måde opnår du dobbelt effekt af din markedsføring, og du kan påvirke deltagerne med POS-aktiviteter. Du kan også lade deltagelse i en senere præmielodtrækning være betinget af, at du på et tidspunkt må sende nyhedsmails til disse deltagere eller evt. må kontakte dem pr. telefon.