Succes i Sønderborg
Unik eksponering og involvering med biografspil
I forbindelse med åbningen af den nye biograf Kinorama i Sønderborg, valgte det lokale shoppingcenter Borgen Shopping en anderledes form for markedsføring overfor de mange publikummer, som besøgte biografen i månederne efter "the grand opening".
Centermanager Flemming Enghave udtaler:
”Borgen Shopping vil gerne være et moderne center, hvor vi er nærværende og skaber relationer til vores kunder, og her passer det at være ’first movers’ på et biografspil og at holde os i ’top of mind’ godt ind i vores strategi.”
Biografejer Per Matthiesen tilføjer:
”Publikum har taget godt imod spillet, og vi har omkring 1000 deltagende hver uge. Vi kan mærke, at der er en anden summen af liv og spænding, inden folk går ind i salen, og ikke mindst kan vi mærke en ændring i adfærden. Det er uden tvivl noget, som er kommet for at blive, da det skaber værdi for både publikum og annoncørerne.”
Her er overblik over Borgen Shoppings første måned med Eventgames:
* 15.288 solgte billetter
* 24,8 % spillede med (3.788 deltagere)
* 65,9 % afgav mail permission (2.497 deltagere)
Eventgames er et sjovt koncept, hvor vi giver dig - som annoncør/udbyder - mulighed for at komme i direkte kontakt med potentielle kunder. Prøv en anderledes form for markedsføring med vores spil BlingKing, EventRace, EventMission eller BattleBrains.
Eventgames hører ind under medieportalen Bookascreen, som via blandt andet skærmannoncering sikrer vores kunder en helt unik form for eksponering og publikumsinvolvering. Bookascreen hører ind under virksomhederne FS2 reklame a/s og adibus a/s, som har kontorer i Viborg, Skive og Greve.