”Spillet gik fantastisk, vi var helt oppe på 145 deltagere på samme tid, tror det er en rekord! 😃
Flere kunder der ankom til køen, spurgte som det første ”Det der spil, hvornår begynder det og hvordan er man med”, hvilket er et fantastisk tegn, og tror kun det bliver bedre og mere efterspurgt gang efter gang. Kæmpe succes.”
Elgigantens Campaign Producer, Kasper Bormeth.
”Eventgames giver leads. Det er helt indiskutabelt. I foråret 2022 rullede spillet over biograflærredet 919 gange. 5.000 deltog, og vi har fået 2.500 nye modtagere af vores nyhedsbrev. Det er mange! Udover de konkrete leads har vi fået vores navn slået fast på en fed måde.”
”Vores spil opstod egentlig hos Bookascreen, som kom til mig med en rigtig god idé. De ville lave tv-programmet Hammerslag om til et spil. Og med min erfaring fra branchen, så endte spillet faktisk med at blive en kæmpe succes. Det er sjovt og inkluderende for deltageren, som pludselig bliver boligspecialist i sin egen by!”
”Med Eventgames er vores reklame interaktiv, og det er en unik og sjov måde at eksponere sig på.”
”Eventgames er en langsigtet investering. Branding – som virker!”
”Eventgames er en nytænkende måde at inddrage publikum på. Folk har det sjovt, imens vi reklamerer. Samtidig får vi et nyttigt kontaktgrundlag til potentielle kunder."
”Vores samarbejde med Eventgames er konstruktivt og godt. De er pissedygtige, hurtige, kreative og svarer altid indenfor kort tid..”
Ivan Filtenborg, Indehaver af EDC Filtenborg i Haderslev
”Det er sjældent, at vi så direkte har kunnet måle en effekt af en markedsføringsindsats, som tilfældet har været med det her spil.
Et er den utraditionelle eksponering af vores virksomhed overfor alle biografens gæster i perioden. Noget andet og mere værdifuldt er selve interaktionen, som spillet åbner mulighed for.
Helt konkret har cirka 450 personer tilladt, at vi må sende dem vores nyhedsbrev, mens der heriblandt er 350 personer, som har sagt ja til et opkald fra os.De sidstnævnte er vi stadig i fuld gang med, og det har indtil videre givet os tre nye kunder.
Investeringen i Eventgames er således allerede tjent hjem, så vi er meget tilfredse og har allerede nu besluttet, at vi vil køre nogle flere Eventgames kampagner i forskellige biografer i 2019.”
Dinna Kragbæk Andersen, marketingansvarlig hos Lokalforsikring i Næstved
”Borgen Shopping vil gerne være et moderne center, hvor vi er nærværende og skaber relationer til vores kunder, og her passer det at være ’first movers’ på et biografspil og at holde os i ’top of mind’ godt ind i vores strategi.”
Flemming Enghave, centermanager, Borgen Shopping i Sønderborg
Per Matthiesen, medejer af Kinorama i Sønderborg, tilføjer:
”Publikum har taget godt imod spillet, og vi har omkring 1000 deltagende hver uge. Vi kan mærke, at der er en anden summen af liv og spænding, inden folk går ind i salen, og ikke mindst kan vi mærke en ændring i adfærden. – Det er uden tvivl noget som er kommet for at blive, da det skaber værdi for både publikum og annoncørerne.”